torsdag 28 juni 2012

Uh

Jag är sådär galet trött idag. Asså jag vill verkligen inte göra ett skit. Men det måste jag ju, Uh, men jag ska typ eh diska... Jag är typ allmänt Depp och sur idag, då jag precis har fått reda på att jag hade fått hå backstage och på Putte i parken och träffa Kent, om jag inte skulle bli ivägtvingad till västkusten istället. Usch och fy och blä och fan. Men bara för att jag har brist på saker att skriva så kan jag ju berätta vad jag ska göra idag, om du av någon outgrundlig andledning skulle bry dig. -Duscha -Diska -Städa -Jogga -Förmodligen duscha igen Höhö -Kolla på badkläder på internet -Kissa (Helst typ nu då jag tror att jag pissar på mig snart.) -Klä på mig något annat än min onepiece Hohi, typ det ja. Och förmodligen kolla på Pewdiepie också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar