fredag 29 juni 2012

Hejsvejs

En gammal vän till mig ringde, vi talade i tio minuter och sen så var väskan packad och tåget fixat. Älskar när man bestämmer sådana där spontana resor till någon vän sådär liksom tjolahopp tjolahej så var det klart. Helt fucking under bart ju. Nu är då bara problemet att tåget går halv elva (ASSÅ HALV ELVA FATTA JAG SKA EGENTLIGEN SOVA DÅ) och jag kommer vara supertrött. Inte kul nej,en det skiter jag fullständigt i faktiskt. Jag ska iväg på en mindre spontan resa på tisdag, vi har planerat den i ett år Ehehehe. Men jag ska i alla fall då iväg med min fars moder till Tjörn (Låter mycket roligare med Kön) och bo på vandrarhem i en vecka. Gud så kul. Nejmen faktum är att jag skulle vilja åka vilken annan vecka som helst förutom den veckan. Det är självklart på grund av att min typ motivation till att fortsätta leva kommer till min stad denna vecka. Kent såklart. Men nejnej det räcker inte med att jag ska behöva gå med smärtan att de är högst fyrahundra meter ifrån mitt hem och att jag skulle ha fått gå backstage och träffat dem om jag hade varit hemma, nej det är inte nog med smärta nej, för självklart så kommer Melissa Horn, Lars Winnerbäck, Slagsmålsklubben, Timbuktu, Den svenska björnstammen och massa andra underbara folk. Det är väldigt jobbigt att veta. Fucking Putte i parken liksom. Nej Hejsvejs jag ska nog sova nu, om åtta timmar ska jag sitta på ett tåg och se glad ut. Godnatt eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar