fredag 15 juni 2012

Fick ett fucking sammanbrott.

Har haft världens värsta damputbrott och det dömts självförtroendet jag någonsin har haft idag. Har sminkat mig galet mycket och har gömt mig i luvan. Har fått ett till utbrott över hur ful jag är. Så just ny svider mitt ansikte av alla krämer och medel som jag har kladdat i ansiktet. Har också målat om naglarna typ tusen gånger, det blev inte bra någon gång, fan. Badrumsskåpet är rent och sorterat nu, också en del av mitt sammanbrott. Mitt hår har blivit lockat och står ut åt alla håll och luggen är från och med nu alltid uppsatt med hårspännen på huvudet. Det bara är så nu, du vill inte veta varför. Mina tänder har aldrig varit mer noggrant borstade och tungan har aldrig blivit så fräsch. Mina Linser ligger sönderrivna i något rör långt bort då jag har haft sönder båda och spolat ner dem i handfatet. Mina glasögon har blivit putsade och fungerar nu som självlysande 3D-glasögon. Mina ögon är utgråtna och mina ben har fått lite stryk också. Inget blod dock, bara bortskrapad och svidande hud. Ingen fucking mat har jag ätit sedan tolv på morgonen. Men inte ska jag klaga, det finns folk som har det värre. Och nej, allt är inte ditt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar