måndag 4 juni 2012

Jag borde skriva ett bloggschema.

Jag glömmer ju att att skiva hela tiden, ändå hoppas jag alltid på att någon ska läsa just min blogg. Men nejdå, inte det nej. Jag antar att det är roligare att läsa långa inlägg med något ganska intressant innerhåll istället för korta inlägg med tomma tråkiga händelseupptatetingar. Har blinkat in min lins i ögat, är skitjobbigt, den vill inte komma tillbaka eller vad man ska säga. Den har fastnat där på sidan av ögat. Bajs. Min kära moster kommer snart. Blir alltid lika glad och spänd när hon ska komma. Om du någonsin skulle ha träffat henne så skulle du förstå vad jag menar. Hon är sådär härlig så man har lust att gå och gömma sig någonstans för att man är så sur och negativ jämfört med henne. Underbara människa. Är kär, igen. Typ klassens smartaste kille dock, då han borde vara nog smart för att inte gilla mig tillbaka. Men ja, fick ett MUMINTROLL av min bildlärare (Ja hon är snällare än din lärare) som jag döpte efter honom. Kommer ångra mig så jävla mycket om någon ur klassen ser set här. Men skitsamma. Jag är ung och dum och får göra hur jag vill. Nu tjatar mamma på mig att jag ska kolla på teve med henne (Nekj jag kanske inte är speciellt social nej,) så jag typ slutar skriva mitt fantastiska och djupa kärlekstal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar