lördag 11 februari 2012

Idag har jag inte gjort ett skit.

Lurad.



Jag har gjort massor idag. Jag har städat, spelat tvspel, gått typ till china och hem igen i hundra minusgrader, ätit äcklig utländsk mat, köpt mango, ätit blåbärspaj, gjort massa läxor och kollat på iphone fodral. Shit vad jag har gjort mycket.

Nästa vecka ska vi ha sesamvecka, då vi ska prata om sex och samlevnad. Jag ska tyvärr vara sjuk hela veckan så jag kommer kunna blogga mycket mer då. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas övertala mamma om att jag är dödsjuk men jag fär väll komma på något. Jag kan väll typ trycka ner tandborsten i halsen på morgonen eller något. Eller så kan jag ju typ vägra att äta och prata för att jag har så ont i halsen, det borde fungera! Så gör vi.

Blir förmodligen ett ganska kort inlägg senare ikväll, jag ska försöka vika origami, men jag kommer nog inte lyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar