onsdag 22 februari 2012

Thö Ninja Har Slutat Sjunga Klagosången Nu.

Jag har försökt att städa så mycket som möjligt idag. Jag har självklart dragit på mig massa baciller och är sjuk men jag försöker vara så duktig jag kan. Jag har faktiskt tagit tag i den stora högen med disk som vi hade, torkat den och ställt in den i skåpen. Det tog faktiskt ett tag att få i ordning allt. Sedan har jag gjort massa andra intressanta grejjor. Tänkte tvinga på mig lite läxor och "frivilligt" arbete sedan också så att mamma blir stolt. Ooooch om jag orkar så ska jag försöka hitta en bra bok som jag kan komma in i ordentligt.
Jag tänkte att jag kanske skulle kunna börja lägga ut lite fler bilder i mina inlägg, för jag vet ju hur man gör, det är bara det att min (Cp) kamera har gått sönder.Men nu har jag precis fått en finare mobil med bra kamera och surf så då borde ja ju kunna fixa fram en bild ju?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar