tisdag 31 januari 2012

Jag ska flytta hemifrån...

... fast mamma ska följa med...

Jag har fått välja tapeter, bild kommer senare. Eller inte. Jag vet inte.
De är iaf vita med svarta små blommor och blad på. Riktigt snygga tapeter tror jag...
Hm, ja vi flyttar in imorn, så det kommer bli ett jävla liv innnan vi får över de möblerna vi ska ha med. Meeen jag är ju sååå stark (Typ.) så det borde ju inte vara några problem. Eller?

Jaja, jag  har faktiskt inte dansat idag. Inte gjort några läxor heller för den delen. Faan...

Jag tror att jag är kär igen förresten. Inget speciellt. Bara helt jävla förälskad i en så snygg och awesome kille. Hans syster är typ smartast i hela världen by the way. Hon fick pris av drottningen för att hon var så smart. Gå på Nobelmiddagen fick hon också. Så då är jag förhoppningsvis dödskär i en smart kille. Jag borde nog försöka chatta med honom (eller inte..).

Baajj thö weej, jag har tusen prov den här veckan. Det kan ju vara bra att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar