måndag 30 januari 2012

Samlade tankar från Januari.

Jag tänkte fixa någon cool design till bloggen typ... men jag vet inte riktigt hur..

Man säger ju att det är Alibaba och de fyrtio rövarna som använder mest toalettpapper, men borde inte familjen rövardotter använda mer papper eftersom de är fler personer än Alibaba?

Jag måste köpa en ny bikini, den andra visar jag ju för fan hela brösten med... (Nej, det blir ingen bild.)

Hello Kitty tictac är gott. Förvånande gott faktiskt. Väldigt väldigt gott. Sjuukt gott.

Vad händer om en människa typ parar sig med en häst? Föder personen en en häst-människa då eller?

Är det okej att sno salt på McDonalds?

Stavas det McDonalds?

Min kompis papperskaninen har fler besökare än mig D8

Lars Winnerbäck är väldigt cool.

Jag ska bli biff, det är ett löfte jag ger till... dig.

Jag har blivit kär fem gånger på två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar