tisdag 18 september 2012

Okej, nu jävlar.

Jag ska bli bättre på att blogga. Här med lovar jag att blogga minst två gånger per dag. Inte för att en jävel bryr sig, men som den foreveraloneare jag är så får jag väl blogga för min egen skull. Tjoho.

Sitter i vilket fall som helst (Wtf?) i soffan och kollar på big bang Theory. Älskar fan det programmet, det är helt underbart. Tänkte försöka plugga lite No sen, vi går igenom något sådär assvårt, inte för att jag tror att jag behöver veta det men ändå. Fyllde år igår förresten, hade the time of My life och fick en fucking kånken <3 så om ni (du) ser en överlycklig tjej med en svart kånken någonstans så är det förmodligen jag. Fick en massa andra underbara presenter också (LADY GAGAS PARFYM!!!!!! <333333) som är helt fantastic. Nämen nu jävlar, nu ska jag se färdigt på the big Bang Theory och plugga No, hörs ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar