tisdag 18 september 2012

Alltså det här med yoga..

Jag har fan lust att se hur det egentligen är att stå och immitera ett träd, och få en bättre dag typ. Liksom hjälper det mot något eller är det bara något som någon har hittat på för att kunna skapa Hinduismen typ? Och no hate för att jag lät nedlåtande mot Hinduismen, men de gillar väl yoga?
Om jag inte skulle må asilla just nu så skulle jag nog googla upp någon nybörjaryoga och stå åp vardagsrumsbordet och andas, en stund i alla fall. Men nejnej. Men det kanske gör en vig? DEt har jag hört mycket om, att man "sträcker ut kroppen" och får en vig kropp. Ja tjena, My Johansson vig som ett kylskåp testar yoga, slutar säkert med nackspärr eller något. Nejmen nu ska jag gå och koka te, även om jag är magsjuk så kan jag väll dricka hur jävla mycket te jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar