torsdag 19 juli 2012

Yeah

Har en sådan där allmänt awesome dag idag. Allt har liksom rullat på like a dream. Har ätit massa glass och druckit två liter the.
Men det bästa (Och med bästa menar jag absolut bästa) med hela dagen är att min älskade mor har köpt tre nya burkar med hårfärg till mig. Jag är väl lite av ett freak när det gäller smink, hår och kläder, älskar helt enkelt att göra roliga saker med mitt ansikte och mitt hår. Hon har i alla fall köpt en röd, en orange och en rosa färg till mig. Helt fucking underbart. Den rosa har jag dock redan, men det ar bara lite kvar eftersom jag gjorde av med min mosters gröna och den rosa som jag fick av henne för ett år sedan i några dipdyes. Är i alla fall skitglad och mår ganska bra, typ.

Länk till vart jag köper mina älskade hårfärger:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar