torsdag 12 juli 2012

Haha

Det är ganska kul. Och tråkigt.
Jag var på Kpträff eller något igår. Men då var det självklart så att alla mina kläder var smutsiga, det enda som fanns var typ stora klänningar som jag aldrig använder. Men till slut hittade jag en chockrosa tröja samt strumpbyxor och drog på mina hängselkortbyxor. På väg till stan kom jag på att jag såg som ett freak i mina kläder och alla de tusen armband som jag hade på mig. Men sen kom jag på att 99 procent av alla dagens budskap är att man ska skita i vad andra tycker. Sådärja.
Idag har jag dock lyckas missa en timme av tvätttiden, tvätta kläderna i något räserprogram och torka dem med hårtorken. Japp. Så nu har jag mina 'vanliga' kläder på mig, men jag ska självklart träffa samma personer igen hehe, de tror säkert att jag är jätteosäker.

Men jag kan inte annat än skratta åt det. Det är ju faktikst kul, enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar