tisdag 22 maj 2012

Och då var det dags att lägga upp något trevligt igen.

Herregud, jag gör inget vettigt på dagarna men ändå så glömmer jag att blogga hela tiden.
Vet fan inte vad jag ska skriva, men jag vill ju skriva nånting c:
Jag och några vänner skulle ut och dansa Dare Dance idag, det gick ju inte bra kan man säga. Ingen vågade dansa så vi gick bara runt där som några fnittriga sjuåringar.
Jag ska sportsday imorn, fyfan. Jag ska typ kasta stövlar och skit. Usch usch usch. Jag har typ fyra jävla vattenblåsor på min fot så jag kan inte gå ordenligt, så jag kan ju kyssa de någolunda bra resultaten hejdå. Dessuton så har jag en jävla träningsvärk i benen. Fan för trappor, jumpa, värme och dålig kondision. (Stavas det så? O__O)
Har börjat på ett så åsum Roll, det är sådär bra så man ryser när man läser det <3 (Ohyes, jag är en rollare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar