onsdag 11 april 2012

Hemma.

Är äntligen hemma igen och ska fanemej inte göra mer än nödvändigt. Blir väl typ att ta en morgonpromenad så man kan sitta inne med gott samvete resten av dagen.
Jag har hittat mina gamla pastellkritor, de har varit borta jättelänge men nu hittade jag dem. De låg under min säng hos min styvfar. Trevligt trevligt.
Ni (?) frår verkligen ursäkta mitt ikkebloggande, men jag har inte haft tid när jag har haft skolarbete, och när jag väl har lov så tvingades jag iväg till ett internetbefriat ställe. Men förhoppningsvis blir de mer bloggande framöver.
Det har nu gått 30 minuter på den här dagen. Jag ska snart sova en stund för att orka mig upp och vara glad sen. Har ätit massa godis och glass idag, ville typ spy tillslut. Men skitsamma :D

Ja, det var väl typ det. Lägger kanske upp en blid bara för att visa att jag kan. Nivet, jak er kåwl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar